Facebook



I am trying to make friends outside of Facebook while applying the same principles.

Therefore, every day I walk down the street and tell passers-by what I have eaten, how I feel at the moment, what I will do later and with whom.

I give them pictures of my family, my dog and of me gardening, taking things apart in the garage, watering the lawn, standing in front of landmarks, driving around town, having lunch and doing what anybody and everybody does every day.

I also listen to their conversations, give them the "thumbs up" and tell them I like them.

And it works just like Facebook! I already have four people following me: two police officers, a private investigator and a psychiatrist.


Saya cuba untuk mendapatkan kawan luar dari Facebook dengan menggunakan prinsip yang sama.

Oleh itu, setiap hari saya berjalan dan memberitahu pejalan kaki yang lain apa yang saya makan, bagaimana saya rasa pada masa ini, apa yang saya akan lakukan kemudian dan dengan siapa.

Saya berikan mereka gambar-gambar keluarga, anjing saya saya dan saya berkebun, melakukan kerja di dalam garaj, menyiram rumput, berdiri di hadapan mercu tanda, memandu di sekitar bandar, makan tengah hari dan melakukan apa yang orang lain sering lakukan setiap hari.

Saya juga mendengar perbualan mereka, memberi mereka "isyarat ibu jari" dan memberitahu mereka saya suka mereka.

Dan ia berhasil seperti Facebook! Saya sudah mempunyai empat orang yang mengikuti saya: dua pegawai polis, seorang penyiasat persendirian dan ahli psikiatri.